Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Alexandra - 30 augusti 2010 14:05

Usch, jag är såå dålig på att blogga, är nog inte riktigt min kopp te faktiskt... men jag uppdaterar lite då och då så får det bli som det blir.

 

Dagen efter mitt sista inlägg, dvs den 11/8, så började jag känna sparkarna på utsidan av magen, precis som jag misstänkte i inlägget den 10/8  

 

Idag fick vi veta att vår lilla tjej och min livmoder har vuxit så fort att magmåttet visade att jag skulle vara 3-4 veckor längre fram än jag egentligen är Förvånad Jag är fortfarande i vecka 24, eftersom vi vart på 3 UL så bör det vara säkert, men lilltjejan växer fort! Jag hade misstänkt det också eftersom sparkarna känns mycket högre ovanför naveln än vad som är "normalt" för v 24 och idag fick vi det då bekräftat. Skönt att hon växer! Vi fick höra hennes hjärtljud för första gången också, helt otroligt och hon sparkade dopplern två rejäla gånger Flört

 

Vi fick också veta att vi har BF JULAFTON  istället för juldagen, det hade de tydligen kommit fram till på sista UL men inte sagt till oss då.

Ovido - Quiz & Flashcards