Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Alexandra - 2 augusti 2010 18:07

Idag har vi vart i Hässleholm och köpt en ny BH till mej och min svällande byst, herregud jag har gått upp till C-kupa redan! Jag köpte en lite billigare BH för 179 kr eftersom jag misstänker att tuttarna inte vuxit färdigt ännu och jag kommer säkert växa ur denna nya snart också. Det var dessutom rea på Lindex och jag hittade ett par superfina trosor i svart spets i dubbla lager som jag köpte och sen var det "ta 2 betala för 1" på hela rean så det blev en underbart söt liten klänning till kommande dotter också, så nu gäller det bara att det är en flícka där inne.


Magen fortsätter att brista, tyvärr... Jag kan inte förklara hur avundsjuk jag är på de kvinnor som blir så där perfekt runda utan en enda liten jäkla bristning - de anar inte vilken tur de har. Hela dagen har det kliat på magen så jag misstänkte att det var nya märken på G och mycket riktigt, när jag kom hem så tittade jag efter och såg flera små nya ränder. Pust och stön! Men jag försöker bita ihop, det viktigaste är ju trots allt att hon blir frisk vår älskade lilla unge. Men svårt är det och det kommer jag inte ifrån.


Imorgon är det dags för det tredje ultraljudet, vi får se om lillan vill visa upp det som ska visas denna gången eller om hon fortfarande hellre dansar. Vi hoppas på att få se henne ur en annan vinkel denna gången också då hon legat precis likadant de två första gångerna, med huvudet snett neråt inåt mot min ryggrad. Kunde vara kul att få se henne i profil. Lägger in en bild från det första rul som vi hade den 13/7.     


  

Ovido - Quiz & Flashcards