Direktlänk till inlägg 31 juli 2010

Loppis idag!

Av Alexandra - 31 juli 2010 11:45

Idag blir det loppis, hoppas regnet kan hålla sej borta en liten stund iaf. Jag hoppas på att hitta en hel drös med härliga gamla lantliga saker.  


Vad gäller graviditeten så sparkas det mer och mer för varje dag, och nu går jag in i v 20 imorgon - halvtid. Herregud, jag kan inte fatta det! Tänk att vi redan är halvvägs, åh vi längtar såå efter dej vår lilla gumma... Tänk när vi får se dej och hålla dej för första gången, pussa på dej! Ojoj vad vi längtar! 


Soundtracket för dagen är underbara Sarah Dawn Finer, ååh! hon är såå underbar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 13 oktober 2010 23:36

Igår kände jag lilltjejen hicka i magen för första ggn! Förra gången jag var på koll hos BM (slutet på sept) så hade hon hicka, det hördes i dopplern, men jag kände inte det själv.   I torsdags förra veckan fick vi åka in akut till CSK, Kristians...

Av Alexandra - 4 september 2010 12:25

Idag går jag in i v 25 och då också i månad 7. Dagen till ära upptäckte jag vätska ur brösten idag också. Har väl anat att det vart nåt innan, men väldigt väldigt lite. Nu blir det riktiga droppar som rinner. Än så länge är det genomskinlig vätska oc...

Av Alexandra - 30 augusti 2010 14:05

Usch, jag är såå dålig på att blogga, är nog inte riktigt min kopp te faktiskt... men jag uppdaterar lite då och då så får det bli som det blir.   Dagen efter mitt sista inlägg, dvs den 11/8, så började jag känna sparkarna på utsidan av magen, pr...

Av Alexandra - 10 augusti 2010 14:45

Inför hemsidans uppläggning måste smyckesfabriken här hemma gå på högvarv. Jag sitter från förmiddagen till sena nätter med dessa smycken för att få upp ett rejält lager och för att ha flera av varje produkt. Inte lätt att göra alla själv, men samtid...

Av Alexandra - 8 augusti 2010 11:46

I tisdags så var vi på vårt tredje rul och det blev tredje gången gillt. Nu har de äntligen fått se allt som behövs och allt är som det ska - puh..! De bekräftade att det är en liten flicka där inne, BM sa "det kan inte vara nåt annat än en flicka", ...

Ovido - Quiz & Flashcards